Home > odzież | Przemysł > Kurtki reklamowe – daj je klientom!

Kurtki reklamowe – daj je klientom!

W dzisiejszym świecie coraz częściej podkreśla się wartość niestandardowych metod reklamowania swojej firmy. Należałoby przede wszystkim wymienić możliwość umieszczania reklam w przestrzeni miejskiej na przykład na nośnikach, które do tej pory były uznawane za miejsca, gdzie mogła znaleźć się wyłącznie sztuka awangardowa. Pierwszym takim miejscem, które widnieje na obszernej mapy ciekawych punktów reklamowych są z pewnością pojazdy. Nie od dziś liczne firmy transportowe, a w szczególności Polskie Koleje Państwowe muszą sobie radzić z koniecznością zmywania ze swoich pojazdów napisów, które naniosła zbuntowana młodzież.

Jaka wiadomo do takiej młodzieży trudno przemówić za pomocą standardowej reklamy, ponieważ cenią oni sobie możliwość zaistnienia wśród grupy rówieśników i nie podzielają tego, co jest uznawane za mainstreamowe. Polska młodzież coraz częściej chce być postrzegana jako niezależna, a marketingowcy starają się promować niektóre swoje produkty właśnie jako rzeczy kierowane do takich młodych. Dlatego coraz częściej zamieszczają swoje reklamy w postaci graffiti, które zobaczy każdy fan kultury niezależnej. Jest to niezwykle ciekawa i skuteczna inicjatywa, ponieważ nieomylnie trafia ona do tej części młodzieży, której zależy na rozwijaniu swojego indywidualnego stylu.

Kiedyś bardzo popularnym miejscem zamieszczania swojego loga były na przykład kurtki reklamowe, ale dziś to się zmieniło. Coraz częściej zdarza się tak, że młodzież woli sobie sprawić bardzo drogie ubrania niż nosić stroje, które otrzymali za darmo od producenta danego produktu. I tutaj należy uważać, ponieważ większość osób będzie chciało po prostu wyrzucić naszą kurtkę na śmietnik. Dlatego powinniśmy maksymalnie uatrakcyjnić wygląd naszej odzieży, ponieważ tylko wtedy znajdziemy możliwość dotarcia do klientów. Nastolatki to bardzo wymagający odbiorcy, powinniśmy więc przede wszystkim skupić się na odpowiedniej oprawie naszej kampanii.

,

Comments are closed.

TOP