Home > Przemysł > Pachnąca reklama w Twoim aucie, biurze i domu

Pachnąca reklama w Twoim aucie, biurze i domu

Czy można połączyć odświeżanie powietrza z przekazywaniem informacji reklamowych? Oczywiście – dzięki przedmiotom takim jak zawieszki zapachowe.

Zawieszki samochodowe mogą doskonale służyć celom promocyjnym. Dostrzega to rosnąca liczba firm, dzięki czemu możemy zaobserwować coraz więcej różnych kształtów zawieszek oraz wielu reklamowych informacji, jakie się na nich znajdują. Ciągle jednak przyjemnie otrzymać w korespondencji albo czasopiśmie zawieszkę, którą można umieścić w samochodzie, dzięki czemu podczas podróży będziemy czuć przyjemny kwiatowy albo owocowy zapach. Kierowcy lubią zawieszki – wystarczy rozejrzeć się na parkingu, by zobaczyć, jak wiele aut posiada przy lusterku zawieszkę. Oczywiście kierowcy różnią się upodobaniami – jedni lubią zapachy owocowe, inni morskie. Jedni kochają wanilię, podczas gdy dla innych najlepszym zapachem na świecie jest new car. Jednak wszyscy doceniają fakt, że zawieszki poprawiają komfort jazdy.

Bez wątpienia zawieszki zapachowe mogą służyć promocji przedsiębiorstwa. Jest to działanie zarazem nieinwazyjne jak i skuteczne – oddziałuje na ludzi w świecie rzeczywistym i to wielotorowo – nie tylko na zmysł wzroku (przekaz informacyjny znajdujący się na zawieszce), ale także powonienia. Aromamarketing jest coraz lepiej rozumiany i coraz chętniej stosowany, a niewątpliwie zawieszki zapachowe to forma działania na zmysły za pomocą miłego zapachu. Dają duże możliwości zastosowania i z powodzeniem mogą służyć jako sposób na wizualną promocję firmy dzięki temu, że na zawieszce może znajdować się logo przedsiębiorstwa albo rysunek lub zdjęcie jego kluczowego produktu. Tak więc z całą pewnością warto wzbogacić akcje promocyjne za pomocą zawieszek zapachowych, tym bardziej, że są to produkty o bardzo konkretnym zastosowaniu praktycznym.

W czasach, gdy tak wiele działań reklamowych przenosi się do Internetu, warto zadbać także o bardziej bezpośrednie oddziaływanie na klienta i przekazywanie mu treści reklamowych za pomocą budzących pozytywne skojarzenia produktów. Zawieszki zapachowe doskonale nadają się do takiego zastosowania.

,

Comments are closed.

TOP